Podania – odwołania do Rektora:
- ogólne
- nieprzyjęcie z braku miejsc
- zmiana priorytetu kierunku
- brak potwierdzenia podjęcia studiów w terminie
WAŻNE: Ponieważ rejestracja na studia odbywa się elektronicznie, odwołanie od decyzji o nieprzyjęciu na studia należy również złożyć wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem indywidualnego konta rejestracyjnego w systemie e-Rekrut.
Podania złożone poza systemem e-Rekrut (papierowo, czy mailowo) POZOSTANĄ BEZ ROZPATRZENIA.
Odwołanie można wgrać na indywidualnym koncie w zakładce DANE OSOBOWE > DOKUMENTY>PODANIA > ODWOŁANIE> dodaj nowy +
Status podania można śledzić w systemie e-rekrut w zakładce KOMUNIKATY
Decyzje będą podejmowane przez Rektora w trybie administracyjnym w ciagu 14 dni od daty złożenia.
O decyzji Rektora kandydat zostanie poinformowany poprzez przesłanie elektronicznego dokumentu za pośrednictwem komunikatora (zakładka KOMUNIKATY) na koncie e-rekrut.
Podanie o zwrot opłaty rekrutacyjnej
Oświadczenie o drugim kierunku studiów
Oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni
Oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego o wyrażeniu zgody (kandydat niepełnoletni)
Oświadczenie cudzoziemca o przystąpieniu do ubezpieczenia w Narodowym Funduszu Zdrowia
Declaration Catholic Character KUL (in English)
Oświadczenie promotora – szkoła doktorska
Oświadczenie – dla kierunków prowadzonych w trybie hybrydowym
WAŻNE: powyższych dokumentów nie uwierzytelniasz u notariusza!