Kandydaci ubiegający się o przyjęcie do szkoły doktorskiej zobowiązani są do złożenia w sekretariacie Szkoły Doktorskiej KUL następujących dokumentów:
-
podpisany wniosek o przyjęcie do Szkoły Doktorskiej KUL, wygenerowany z konta rekrutacyjnego, zawierający dane osobowe, wskazanie wyboru dyscypliny, w której kandydat planuje kształcenie, wyboru ścieżki językowej programu kształcenia, wyboru języka rozmowy kwalifikacyjnej
-
kopię dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia lub równorzędny; jeśli dyplom został uzyskany poza Polską, winien być zalegalizowany lub opatrzony apostille
-
naukowe curriculum vitae, zawierające informacje o publikacjach nauklowych oraz uzyskanych grantach badawczych lub udziale w zespołowym programie badawczym prowadzonym w ramach KUL
-
materiały potwierdzające wskazaną w CV aktywność naukową i udział w grantach badawczych
-
opis propozycji projektu badawczego (wstępna koncepcja rozprawy doktorskiej) z określeniem zainteresowań badawczych i subdyscypliny
-
zgoda planowanego promotora na podjęcie się opieki promotorskiej w przypadku przyjęcia do szkoły doktorskiej
-
dokument potwierdzający znajomość języka obcego na poziomie co najmniej B2 (certyfikat lub dyplom)
-
oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru uczelni
-
fotografia o wymiarach 35×45 mm
-
skierowanie na studia od władz duchownych (dotyczy osób duchownych)
-
opinia duszpasterza parafii stałego zamieszkania – w przypadku osób świeckich wyznania katolickeigo ubiegających się o przyjęcie w zakresie dyscypliny kościelnej (filozofia, prawo kanoniczne, teologia)
-
zgoda rady instytutu na przystapipenie do postępowania rekrutacyjnego w przypadku, gdy tytuł zawodowego magistra nieodpowiadającego dyscyplinie, w której realizowane będzie kształcenie doktoranta
-
nostryfikacja dyplomu, jeśli jest wymagana
-
tłumaczeniena język polski dyplomu wystawionego w języku obcym
-
kopię paszportu (strona ze zdjęciem) – dotyczy cudzoziemców
-
kopię polisy ubezpieczeniowej lub oświadczenie o przystąpieniu do ubezpieczenia w NFZ
Kandydaci zakwalifikowani do wpisania na listę doktorantów w wyznaczonym terminie składają:
-
oryginał dyplomu ukończenia studiów magisterskich
-
formularz potwierdzający podjęcie kształcenia
-
oświadczenie, że będzie doktorantem tylko w Szkole Doktorskiej KUL