Wzory podań i oświadczeń
Jeśli chcesz odwołać się od decyzji dotyczącej rekrutacji możesz wykorzystać poniższe wzory pism. Pamiętaj, po wypełnieniu wydrukuj podanie i własnoręcznie je podpisz. Następnie zeskanuj i skan umieść w systemie rekrutacyjnym. Podania złożone poza systemem e-Rekrut (papierowo, czy mailowo) POZOSTANĄ BEZ ROZPATRZENIA.
Odwołanie można wgrać na indywidualnym koncie w zakładce DANE OSOBOWE > DOKUMENTY>PODANIA > ODWOŁANIE> dodaj nowy.
Status podania można śledzić w systemie e-rekrut w zakładce KOMUNIKATY
Decyzje będą podejmowane przez Rektora w trybie administracyjnym w terminie 14 dni od daty złożenia. O decyzji zostaniesz poinformowany poprzez przesłanie elektronicznego dokumentu za pośrednictwem komunikatora (zakładka KOMUNIKATY) na koncie e-rekrut.
Podania – odwołania do Rektora:
Pozostałe podania
Również te podania wypełnij, wydrukuj i po własnoręcznym podpisaniu zeskanuj i umieść w systemie rekrutacyjnym.
- Rezygnacja z podjęcia studiów
- Podanie o zwrot opłaty rekrutacyjnej
- Oświadczenie o drugim kierunku studiów
- Oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego o wyrażeniu zgody (kandydat niepełnoletni)
- Oświadczenie cudzoziemca o przystąpieniu do ubezpieczenia w Narodowym Funduszu Zdrowia
- Oświadczenie – dla kierunków prowadzonych w trybie hybrydowym
WAŻNE: powyższych dokumentów nie musisz uwierzytelniać u notariusza!