Zarządzanie

Studia na KUL-u to nie tylko wiedza merytoryczna, ale także rozwój osobisty w duchu wartości chrześcijańskich. Kształtujemy odpowiedzialnych liderów, którzy podejmują decyzje zgodne z zasadami etyki i zrównoważonego rozwoju.

W trakcie studiów masz możliwość uczestnictwa w projektach, stażach i warsztatach, które umożliwiają Ci bezpośrednią współpracę z firmami i organizacjami. Zdobywasz tym samym praktyczne umiejętności, które w przyszłości przydadzą ci się podczas pracy zawodowej.

Poza uniwersalnymi kompetencjami właściwymi dla kierunku zarządzanie, absolwent uzyskuje także dodatkową wiedzę oraz umiejętności wynikające z programu wybranej specjalności. Kompetencje zawodowe na specjalności Zarządzanie Kapitałem Ludzkim dotyczą między innymi takich przedmiotów jak: budowanie marki osobistej i marki pracodawcy, nowoczesne metody rekrutacji i selekcji pracowników, projektowanie systemów motywacyjnych oraz ergonomii. Natomiast, kompetencje w  ramach specjalności Marketing obejmują takie sfery jak: marketing internetowy, zarządzania marką, budowa strategii marketingowej, zarządzanie sprzedażą czy komunikacja w mediach społecznościowych.

Informacje o kierunku

Zasady rekrutacji

Warunkiem ubiegania się o przyjęcie jest ukończenie studiów I stopnia, II stopnia lub jednolitych magisterskich.

Kwalifikacja na podstawie konkursu ocen na dyplomie.

Dlaczego Zarządzanie
na KUL?

Zna on zagadnienia dotyczące współczesnych koncepcji zarządzania, podejścia procesowego i zarządzania wiedzą.

Posiada umiejętności tworzenia strategii organizacji, skutecznego negocjowania w biznesie, zarządzania logistyką w firmie, a także wykorzystania psychologii w zarządzaniu.

Pracownik socjalny z uprawnieniami! To nie tylko papier – to gwarancja, że będziesz profesjonalistą w pomocy społecznej, gotowym do pracy w instytucjach rządowych, samorządowych i organizacjach non-profit.

Master w zarządzaniu projektami społecznymi, które zmieniają życie! Od wsparcia lokalnych społeczności po inicjatywy, które mają realny wpływ na otoczenie. To umiejętność, która otwiera drzwi do kariery w administracji, NGO-sach i firmach społecznych.

Profesjonalny mediator – Zdobędziesz certyfikat, który pozwala Ci rozwiązywać konflikty, budować mosty i negocjować w trudnych sytuacjach. Ta umiejętność jest nieoceniona w pracy z rodzinami, w sądach i wszędzie tam, gdzie trzeba pomóc w rozwiązaniu sporu.

– umiejętność zarządzania zespołem pracowników (specjalność Zarządzanie kapitałem ludzkim)

– umiejętność zastosowania w praktyce zasad zarządzania marketingowego (specjalność Marketing)

Co po studiach?

Zarządzanie, Studia II stopnia to  kierunek, który otwiera drzwi do różnych branż i stanowisk.

W szczególności, możesz znaleźć zatrudnienie jako:

specjalista do spraw zarządzania pracownikami

specjalista do spraw marketingu

Studia mogą okazać się także pomocne w zakładaniu własnej działalności gospodarczej.

Tytuł zawodowy magistra uprawnia do:

  • ubiegania się o przyjęcie do szkoły doktorskiej;
  • kontynuowania nauki na studiach podyplomowych.

Nasi absolwenci pracują:

  • na stanowiskach menedżera/kierownika średniego i wyższego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach z różnych sektorów gospodarki
  • na stanowiskach kierownika zespołu w różnych działach organizacji;
  • w różnego rodzaju organizacjach, szczególnie w działach zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu;
  • jako konsultanci w firmach doradczych;
  • prowadząc własną działalność gospodarczą.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.