Czy kandydaci z zagranicy mogą studiować na KUL?

Tak, obcokrajowcy mogą podjąć studia na KUL. Obecnie na naszym Uniwersytecie studiuje niemal 10 % ogółu studentów, a poziom umiędzynarodowienia stale wzrasta.
Uniwersytet oferuje prawie 100 kierunków studiów I i II stopnia oraz jednolitych magisterskich, prowadzonych zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Daje możliwość kontynuowania kształcenia w Szkole Doktorskiej oraz umożliwia poszerzanie kompetencji w ramach studiów podyplomowych.
Uczelnia oferuje także kursy językowe oraz wsparcie w adaptacji dla międzynarodowych studentów.
Studia w języku polskim
Drodzy Kandydaci !
Rejestracja na studia odbywa się w trybie on-line poprzez system e-Rekrut. Korespondencja związana z rekrutacją jest prowadzona za pośrednictwem maila: study@kul.pl, komunikatora na koncie rekrutacyjnym oraz telefonicznie (poniedziałek-piątek, w godzinach 8.00-15.00): tel. (81) 445 41 37 – kandydaci na studia w języku polskim, (81) 445 42 16 – kandydaci na studia w języku angielskim, (081) 445 42 62 – kandydaci posługujący się językiem ukraińskim lub rosyjskim.
Wszelkich informacji i pomocy udzieli Biuro Rekrutacji KUL!
Studia I stopnia oraz jednolite magisterskie
Zasady rekrutacji
Cudzoziemcy podejmują i odbywają studia na podstawie:
- umów międzynarodowych – na zasadach określonych w tych umowach
- umów zawieranych z podmiotami zagranicznymi przez uczelnie – na zasadach określonych w tych umowach
- decyzji dyrektora NAWA w odniesieniu do jej stypendystów
- decyzji ministra
- decyzji administracyjnej rektora KUL
Podstawowe dokumenty, które dają prawo starania się o przyjęcie na studia:
- polskie świadectwo dojrzałości/maturalne (nowa lub stara matura)
- matura międzynarodowa (IB/EB)
- matura zagraniczną (świadectwo (atestat) czy inny dokument wydany za granicą i uprawniający do podjęcia studiów w kraju jego pochodzenia)
Ważne: Cudzoziemców, którzy zdawali maturę za granicą, obowiązują kryteria kwalifikacji dla kandydatów z tzw. „Nową maturą/Maturą IB i EB/Maturą zagraniczną” (zasady rekrutacji na poszczególne kierunki są dostępne w szczegółach kierunku na stronie kandydat.kul.pl).
Proces rekrutacji na studia odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu e-Rekrut:
- zrób pierwszy krok i zarejestruj się na stronie internetowej – uzupełnij dane osobowe, dane o wykształceniu, wybierz kierunek/i studiów (max. 3), wgraj do systemu skany wymaganych dokumentów i wnieś opłatę rekrutacyjną
- w systemie e-Rekrut wprowadź wymagane wyniki maturalne (dotyczy polskiej tzw. nowej matury) zgodnie z wskazówkami i/lub załącz skan dokumentu/ów z wynikami egzaminów uprawniających do podjęcia studiów
Ważne: Podczas kwalifikacji będą brane pod uwagę wyniki egzaminu maturalnego lub egzaminu dojrzałości albo wyniki równoważne tym egzaminom niezależnie od miejsca uzyskania dokumentu uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia.
Pamiętaj: W przypadku matur uzyskanych za granicą wyniki są przeliczane na wzór polskiej tzw. nowej matury: wyniki na poziomie podstawowym i rozszerzonym.
Na przykład wyniki m.in. z egzaminów: CT (Центральное тестирование) lub CE (Центральный экзамен) – Białoruś, ENT (Единое национальное тестирование / Ұлттық бірыңғай тестілеу) – Kazachstan, EGE (Единый государственный экзамен) – Federacja Rosyjska, ZNO (Зовнішнє незалежне оцінювання) lub NMT (Національний мультипредметний тест) – Ukraina: są przeliczane jako wyniki na poziomie rozszerzonym, natomiast wyniki ze świadectwa (atestatu) – jako wyniki na poziomie podstawowym.
Zasady przeliczania ocen ze świadectw i dyplomów równorzędnych polskiemu świadectwu dojrzałości, określa szczegółowo załącznik nr 3 do uchwały Senatu KUL w sprawie zasad postępowania rekrutacyjnego na studia na KUL w roku akademickim 2025/2026
Wyniki postępowania kwalifikacyjnego poznasz w dniu ogłoszenia wyników na koncie rekrutacyjnym kandydata w systemie e-Rekrut (zakładka: Wybrane / Szczegóły).
Ważne: Zakwalifikowany kandydat ma obowiązek w wyznaczonym terminie elektronicznie potwierdzić wolę ich podjęcia w systemie e-Rekrut oraz załączyć skany kompletu dokumentów.
Dokument o przyjęciu na studia wraz z listem informacyjnym otrzymasz na swoim koncie rekrutacyjnym w zakładce “Komunikaty”.
W ostatnim kroku okaż oryginały dokumentów w Biurze Rekrutacji KUL – Kolegium Norwidianum, CN-004.
Wymagane dokumenty
Do rejestracji na studia kandydat jest zobowiązany załączyć w systemie e-Rekrut skany następujących dokumentów:
- świadectwo dojrzałości (atestat) albo inny dokument (np. dodatkowe wyniki CT/CE (Białoruś), ENT (Kazachstan), EGE (Federacja Rosyjska), ZNO/NMT (Ukraina) uprawniający do podjęcia studiów I stopnia lub jednolitych magisterskich w Polsce
- paszport lub inny dokument potwierdzający tożsamość (strona ze zdjęciem)
- oświadczenie/zgoda rodzica lub opiekuna prawnego – zgoda na podjęcie studiów przez osobę niepełnoletnią (do pobrania TUTAJ) (dotyczy kandydatów niepełnoletnich)
- jeśli posiadasz dokument uprawniający do podjęcia studiów bez odpłatności załącz go – może to być skan Karty Polaka lub innego dokumentu (np. m.in. karta stałego pobytu, decyzja NAWA o przyznaniu stypendium, certyfikat znajomości języka polskiego jako obcego na poziomie C1 itp.)
- skierowanie na studia od władz duchownych (dotyczy osób duchownych)
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2 (dotyczy kandydatów na studia w języku polskim, którzy posiadają dokument wydany przez Państwową Komisję Poświadczającą Znajomość Języka Polskiego jako Obcego lub ukończyli roczny kurs przygotowawczy w Polsce)
Po przyjęciu (zakwalifikowaniu) na studia kandydat w wyznaczonym terminie powinien złożyć komplet dokumentów obejmujący:
- elektronicznie podpisany formularz dla osób zakwalifikowanych na studia – ankieta osobowa z kolorowym zdjęciem – zawierający pisemne oświadczenie o podjęciu studiów (dostępna do wygenerowania przy potwierdzeniu podjęcia studiów na profilu kandydata na stronie e-Rekrut)
- skan świadectwa maturalnego lub innego dokumentu uprawniającego do ubieganie się o przyjęcie na studia I stopnia i jednolite magisterskie w państwie, w którego systemie działa instytucja wydająca dokumenty, zalegalizowanego lub opatrzonego apostille, wraz z tłumaczeniem na język polski przez polskiego tłumacza przysięgłego (oryginał do wglądu)
- w przypadku, gdy matura uzyskana za granicą podlega uznaniu, wymagane jest zaświadczenie wydane przez Kuratorium Oświaty stwierdzające jego równorzędność z polskim świadectwem dojrzałości (o taki dokument można się starać w Kuratorium Oświaty w Lublinie do 30 czerwca 2025 r.) lub informacja o uznaniu z NAWA (wydawane po 1 lipca 2025 r.)
- skan paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość (jeżeli nie była załączona wcześniej)
- skan Karty Polaka lub innego dokumentu uprawniającego do podjęcia studiów bez odpłatności (jeżeli nie była załączona wcześniej) – dotyczy kandydatów podejmujących studiów bez odpłatności)
- skan decyzji dyrektora NAWA (dotyczy stypendystów programów stypendialnych NAWA)
- zezwolenie władz duchownych na odbywanie studiów (jeżeli nie była załączona wcześniej – dotyczy osób duchownych)
- skan oświadczenia rodzica lub opiekuna prawnego – zgoda na podjęcie studiów przez osobę niepełnoletnią (do pobrania TUTAJ)
- skan opinii duszpasterza parafii stałego zamieszkania (kandydaci na kierunki: teologia, filozofia i prawo kanoniczne)
- zaświadczenie lekarskie potwierdzające zdolność do podjęcia nauki na wybranym kierunku studiów (dotyczy zakwalifikowanych na kierunek biotechnologia, kierunek lekarski, pielęgniarstwo lub położnictwo – skierowanie wystawia KUL)
- skan polisy ubezpieczeniowej na wypadek choroby lub następstw nieszczęśliwych wypadków na okres kształcenia w Polsce lub skan Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego poświadczoną urzędowo za zgodność z oryginałem lub oświadczenie cudzoziemca, że przystąpi do ubezpieczenia w Narodowym Funduszu Zdrowia niezwłocznie po rozpoczęciu kształcenia (do pobrania TUTAJ)
- potwierdzenie wniesienia opłaty za pierwszy semestr studiów (dotyczy kandydatów podejmujących studia na zasadach odpłatności: wysokość opłaty oraz numer rachunku zob. TUTAJ)
- inne dokumenty stanowiące podstawę przyjęcia na studia (np. zaświadczenie o udziale w olimpiadzie, certyfikat językowy itp. lub inne zaświadczenia)
Ważne:
- Każdy dokument wydany w innym języku niż polski należy złożyć wraz z jego tłumaczeniem na język polski, uwierzytelnionym przez polskiego tłumacza przysięgłego wpisanego przez Ministra Sprawiedliwości na listę tłumaczy przysięgłych (dostępna TUTAJ) lub konsula RP właściwego dla państwa, na którego terytorium lub w którego systemie prawnym wydano dokument. Tłumaczenie jest wymagane na etapie składania oryginałów dokumentów.
- Świadectwo „maturalne” uzyskane za granicą powinno być zalegalizowane lub opatrzone apostille. Na tej podstawie zagraniczne dokumenty uprawniające do podjęcia studiów uznawane są za ważne na terytorium Polski. Dokumenty, wydane w państwach będących stroną konwencji haskiej z 5 października 1961 roku o zniesieniu wymogu legalizacji zagranicznych dokumentów urzędowych, powinny być opatrzone apostille. Listę państw oraz instytucji, które w każdym z nich odpowiadają za wydawanie apostille znajdziesz TUTAJ. Legalizacja potwierdza autentyczność dokumentu wydanego za granicą i dotyczy krajów, które nie przystąpiły do konwencji haskiej, o której mowa powyżej. Legalizacja wydawana jest przez właściwy organ państwa (np. ministerstwo spraw zagranicznych lub ministerstwo edukacji), który odpowiada za legalizację dokumentów przeznaczonych do obrotu za granicą.
- Jeżeli zagraniczne świadectwo wymaga uznania za równoważne z odpowiednim świadectwem polskim w wyniku postępowania administracyjnego kuratora oświaty należy złożyć wymagane dokumenty w Kuratorium Oświaty w Lublinie (pełna informacja dostępna TUTAJ) – wniosek o takie uznanie można będzie złożyć w Kuratorium do 30 czerwca 2025 r. Od 01 lipca 2025 r. informację o uznaniu świadectwa będzie wydawać NAWA.
Studia II stopnia
Zasady rekrutacji
Cudzoziemcy podejmują i odbywają studia na podstawie:
- umów międzynarodowych – na zasadach określonych w tych umowach
- umów zawieranych z podmiotami zagranicznymi przez uczelnie – na zasadach określonych w tych umowach
- decyzji dyrektora NAWA w odniesieniu do jej stypendystów
- decyzji ministra
- decyzji administracyjnej rektora KUL
Możesz zostać przyjęty na studia jeśli posiadasz:
- dyplom ukończenia studiów wyższych (zasady rekrutacji na poszczególne kierunki są dostępne w szczegółach wybranego kierunku na stronie kandydat.kul.pl)
Proces rekrutacji na studia odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu e-Rekrut
- zrób pierwszy krok i zarejestruj się na stronie internetowej – uzupełnij dane osobowe, dane o wykształceniu, wybierz kierunek/i studiów (max. 3), wgraj do systemu skany wymaganych dokumentów i wnieś opłatę rekrutacyjną,
- w postępowaniu kwalifikacyjnym na studia drugiego stopnia w
trybie konkursowym brana jest pod uwagę ocena na dyplomie (wszystkie kierunki) lub ocena z języka klasycznego na dyplomie, lub świadectwie ukończenia szkoły średniej, lub wypisie z indeksu (wybrane kierunki). Przy rejestracji w systemie e-Rekrut wprowadź wymagane oceny zgodnie z wskazówkami i załącz skan dyplomu i suplementu do dyplomu, - wyniki postępowania kwalifikacyjnego będą dostępne w dniu ogłoszenia wyników na koncie rekrutacyjnym kandydata w systemie e-Rekrut (zakładka Wybrane / Szczegóły)
Pamiętaj: W przypadku braku oceny na dyplomie uzyskanym za granicą wynik jest przeliczany i wprowadzany przez pracownika Biura Rekrutacji na podstawie załączonego skanu suplementu do dyplomu.
Ważne: Zakwalifikowany kandydat ma obowiązek w wyznaczonym terminie elektronicznie potwierdzić wolę ich podjęcia w systemie e-Rekrut oraz załączyć skany kompletu dokumentów.
Dokument o przyjęciu na studia wraz z listem informacyjnym otrzymasz na swoim koncie rekrutacyjnym w zakładce “Komunikaty”.
W ostatnim kroku okaż oryginały dokumentów w Biurze Rekrutacji KUL – Kolegium Norwidianum, CN-004.
Wymagane dokumenty
Do rejestracji na studia kandydat jest zobowiązany załączyć w systemie e-Rekrut skany następujących dokumentów:
- dyplom ukończenia studiów wyższych, uprawniający do kontynuacji studiów w kraju zamieszkania
- paszport lub inny dokument potwierdzający tożsamość (strona ze zdjęciem)
- jeśli posiadasz dokument uprawniający do podjęcia studiów bez odpłatności załącz go – może to być skan Karty Polaka lub innego dokumentu (np. m.in. karta stałego pobytu, decyzja NAWA o przyznaniu stypendium, certyfikat znajomości języka polskiego jako obcego na poziomie C1 itp.)
- skierowanie na studia od władz duchownych (dotyczy osób duchownych)
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2 (dotyczy kandydatów na studia w języku polskim, którzy posiadają dokument wydany przez Państwową Komisję Poświadczającą Znajomość Języka Polskiego jako Obcego lub ukończyli roczny kurs przygotowawczy w Polsce)
Po przyjęciu (zakwalifikowaniu) na studia kandydat w wyznaczonym terminie powinien złożyć komplet dokumentów obejmujący:
- elektronicznie podpisany formularz dla osób zakwalifikowanych na studia – ankieta osobowa z kolorowym zdjęciem – zawierający pisemne oświadczenie o podjęciu studiów (dostępna do wygenerowania przy potwierdzeniu podjęcia studiów na profilu kandydata na stronie e-Rekrut)
- skan dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, lub skan zagranicznego dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem, zalegalizowanego lub opatrzonego apostille, wraz z tłumaczeniem na język polski przez polskiego tłumacza przysięgłego (oryginał do wglądu)
- skan paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość (jeżeli nie była załączona wcześniej)
- skan Karty Polaka lub innego dokumentu uprawniającego do podjęcia studiów bez odpłatności (jeżeli nie była załączona wcześniej) – dotyczy kandydatów podejmujących studiów bez odpłatności)
- skan decyzji dyrektora NAWA (dotyczy stypendystów programów stypendialnych NAWA)
- zezwolenie władz duchownych na odbywanie studiów (jeżeli nie była załączona wcześniej – dotyczy osób duchownych)
- skan opinii duszpasterza parafii stałego zamieszkania (kandydaci na kierunek: filozofia)
- zaświadczenie lekarskie potwierdzające zdolność do podjęcia nauki na wybranym kierunku studiów (dotyczy zakwalifikowanych na kierunek biotechnologia, pielęgniarstwo – skierowanie wystawia KUL)
- skan polisy ubezpieczeniowej na wypadek choroby lub następstw nieszczęśliwych wypadków na okres kształcenia w Polsce lub skan Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego poświadczoną urzędowo za zgodność z oryginałem lub oświadczenie cudzoziemca, że przystąpi do ubezpieczenia w Narodowym Funduszu Zdrowia niezwłocznie po rozpoczęciu kształcenia (do pobrania TUTAJ)
- potwierdzenie wniesienia opłaty za pierwszy semestr studiów (dotyczy kandydatów podejmujących studia na zasadach odpłatności: wysokość opłaty oraz numer rachunku zob. TUTAJ)
- inne dokumenty stanowiące podstawę przyjęcia na studia (np. certyfikat językowy itp. lub inne zaświadczenia)
Ważne:
- Każdy dokument wydany w innym języku niż polski należy złożyć wraz z jego tłumaczeniem na język polski, uwierzytelnionym przez polskiego tłumacza przysięgłego wpisanego przez Ministra Sprawiedliwości na listę tłumaczy przysięgłych (dostępna TUTAJ) lub konsula RP właściwego dla państwa, na którego terytorium lub w którego systemie prawnym wydano dokument. Tłumaczenie jest wymagane na etapie składania oryginałów dokumentów.
- Świadectwo „maturalne” uzyskane za granicą powinno być zalegalizowane lub opatrzone apostille. Na tej podstawie zagraniczne dokumenty uprawniające do podjęcia studiów uznawane są za ważne na terytorium Polski. Dokumenty, wydane w państwach będących stroną konwencji haskiej z 5 października 1961 roku o zniesieniu wymogu legalizacji zagranicznych dokumentów urzędowych, powinny być opatrzone apostille. Listę państw oraz instytucji, które w każdym z nich odpowiadają za wydawanie apostille znajdziesz TUTAJ. Legalizacja potwierdza autentyczność dokumentu wydanego za granicą i dotyczy krajów, które nie przystąpiły do konwencji haskiej, o której mowa powyżej. Legalizacja wydawana jest przez właściwy organ państwa (np. ministerstwo spraw zagranicznych lub ministerstwo edukacji), który odpowiada za legalizację dokumentów przeznaczonych do obrotu za granicą.
- Dyplom ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem uzyskany za granicą powinien być zalegalizowany lub opatrzony apostille. Na tej podstawie zagraniczne dokumenty uprawniające do podjęcia studiów uznawane są za ważne na terytorium Polski. Dokumenty, wydane w państwach będących stroną konwencji haskiej z 5 października 1961 roku o zniesieniu wymogu legalizacji zagranicznych dokumentów urzędowych, powinny być opatrzone apostille. Listę państw oraz instytucji, które w każdym z nich odpowiadają za wydawanie apostille znajdziesz TUTAJ. Legalizacja potwierdza autentyczność dokumentu wydanego za granicą i dotyczy krajów, które nie przystąpiły do konwencji haskiej, o której mowa powyżej. Legalizacja wydawana jest przez właściwy organ państwa (np. ministerstwo spraw zagranicznych lub ministerstwo edukacji), który odpowiada za legalizację dokumentów przeznaczonych do obrotu za granicą,
- Kandydaci, którzy ukończyli studia pierwszego stopnia w kraju należącym do UE, OECD lub państwie będącym stroną umowy o EOG (lista niżej), nie muszą nostryfikować swoich dyplomów pod warunkiem, że ich dyplomy zostały wydane przez uprawnioną szkołę wyższą działającą w systemie szkolnictwa danego państwa.
Opłaty
- Kandydaci z zagranicy, jeżeli nie posiadają odpowiedniego dokumentu zwalniającego z opłaty, odbywają studia odpłatnie.
- Studia w języku angielskim na KUL są płatne dla wszystkich kandydatów.
Wykaz dokumentów, które zwalniają kandydatów z zagranicy z opłaty za kształcenie:
- Karta Polaka lub decyzja w sprawie stwierdzenia polskiego pochodzenia,
- certyfikat poświadczający znajomość języka polskiego jako obcego (art. 11a ust. 2 ustawy z dn. 7 X 1999 r. o języku polskim), co najmniej na poziomie biegłości językowej C1,
- obywatelstwo państwa członkowskiego UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego EFTA, a także Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 lit. b lub d Umowy o wystąpieniu Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej z Unii Europejskiej i Europejskiej Wspólnoty Energii Atomowej (Dz. Urz. UE L 29 z 31.01.2020, str. 7, z późn. zm.4) lub bycie członkiem rodziny obywatela wymienionych krajów i zamieszkanie na terytorium RP,
- karta stałego pobytu lub status rezydenta długoterminowego UE,
- zezwolenie na pobyt czasowy w związku z okolicznościami, o których mowa w art. 159 ust.1 lub art. 186 ust. 1 pkt 3 lub 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (np. połączenia się z rodziną lub dla osób posiadających zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego UE udzielone przez inne państwo członkowskie UE i członków ich rodzin),
- status uchodźcy nadany w Rzeczypospolitej Polskiej albo korzystanie z ochrony czasowej lub ochrony uzupełniającej na terytorium RP (np. obywatele Ukrainy posiadający PESEL ze statusem UKR,
- dokument potwierdzający bycie małżonkiem, wstępnym lub zstępnym obywatela RP i mieszkanie na terytorium RP,
- zezwolenie na pobyt czasowy w związku z okolicznościami, o których mowa w art. 151 ust. 1 lub art. 151b ust. 1 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach lub w związku z korzystaniem z mobilności krótkoterminowej naukowca na warunkach określonych w art. 156b ust. 1 tej ustawy, lub wiza krajowa w celu prowadzenia badań naukowych lub prac rozwojowych,
- decyzja dyrektora NAWA ws. stypendystów programów stypendialnych NAWA.
Jak potwierdzić znajomość języka polskiego?
Kandydaci z zagranicy podczas rekrutacji na studia są zobowiązani do potwierdzenia znajomości języka wykładowego. Jeżeli nie posiadasz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2 konieczne będzie odbycie rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowa jest przeprowadzana za pośrednictwem Skype lub innego komunikatora, a jej termin będzie ustalony po zarejestrowaniu się w naszym systemie rekrutacyjnym e-Rekrut.
Z rozmowy zwolnieni są kandydaci, którzy:
- posiadają certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie co najmniej B2 wydany przez Państwową Komisję Poświadczającą Znajomość Języka Polskiego jako Obcego
- ukończyli polską szkołę ponadpodstawową lub szkołę za granicą, w której zajęcia były prowadzone w języku polskim
- ukończyli roczny kurs przygotowawczy
Programy stypendialne dla cudzoziemców
Programy stypendialne NAWA (Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej)
Programy stypendialne Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej
- Poland My First Choice – scholarships for foreign students
- Program stypendialny dla Polonii im. gen./ Władysława Andersa
- Program stypendialny im. Stefana Banacha
- Program stypendialny języka polskiego – POLONISTA
- Europejski program stypendialny dla studentów białoruskich – EU4Belarus – SALT (Support for Advanced Learning and Training)
Programy stypendialne dostępne w KUL
Dodatkowe programy stypendialne
- Stypendium Fundacji Jana Pawła II
- Program stypendialny “Stypendia Wschodnie”
- Stypendium “Fundusz pomocy Polakom na Wschodzie”
- Stypendium Stowarzyszenia «Wspólnota Polska»
Dodatkowa informacja o możliwości finansowania studiów w Polsce dostępna na stronie projektu “Study in Lublin”