Terminarz rekrutacji

5.05–11.07.2025, do godz. 15.00

rejestracja elektroniczna kandydatów w systemie e-Rekrut – (I nabór konkursowy). Warunkiem rejestracji jest:

  • zatwierdzenie  wyboru kierunków (kandydat może wybrać maksymalnie 3 kierunki),
  • wniesienie opłaty rekrutacyjnej,
  • załączenie skanów wymaganych dokumentów.

8–11.07.2025, do godz. 15.00

wprowadzenie wyników i wnoszenie opłaty rekrutacyjnej (kandydaci z nową polską maturą z 2025).

 

5.05–11.07.2025 

rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca znajomość języka polskiego – poziom B2 (po zarejestrowaniu się i wniesieniu przez kandydata opłaty rekrutacyjnej;  termin rozmowy uzgadniany jest indywidualnie za pośrednictwem Biura Rekrutacji KUL; rozmowa przeprowadzana on-line).

 

14.07.2025, po godz. 16:30

elektroniczne ogłoszenie wyników postępowania rekrutacyjnego. Ogłoszenie wyników następuje poprzez zamieszczenie informacji na internetowym koncie rekrutacyjnym kandydata.

 

14–18.07.2025 

elektroniczne potwierdzenie podjęcia studiów w systemie e-Rekrut poprzez:

  • wygenerowanie i podpisanie elektroniczne formularza-ankiety osobowej (ze zdjęciem w kolorze),
  • załączenie skanów wymaganych dokumentów, 
  • okazanie oryginału świadectwa dojrzałości.

zawiadomienie o przyjęciu na studia/wpis na listę studentów. W przypadku braku potwierdzenia elektronicznego w serwisie e-Rekrut uznaje się, że kandydat rezygnuje z podjęcia studiów na danym kierunku i dokonuje się jego skreślenia z listy osób zakwalifikowanych.

 

w ciągu 14 dni – od elektronicznego potwierdzenia podjęcia studiów kandydaci-cudzoziemcy przyjęci na zasadach odpłatności wnoszą opłatę za kształcenie na wskazane konto uczelni.

 

Dodatkowe terminy – przesunięcia na liście rankingowej (dot. wybranych kierunków) dotyczy kandydatów, którzy otrzymali informacje, że ich kandydatura jest w trakcie rozpatrywania i oczekują na liście rankingowej: 21.07.2025 g. 10:00 (II termin); 25.07.2025 g. 10:00 (III termin); 31.07.2025 g. 10:00 (IV termin); 06.08.2025 g. 10:00 (V termin); 12.08.2025 g. 10:00 (VI termin); 29.08.2025 g. 10:00 (VII termin); 04.09.2025 g. 10:00 (VIII termin); 10.09.2025 g. 10:00 (IX termin); 17.09.2025 g. 10:00 (X termin); 24.09.2025 g. 10:00 (XI termin); 30.09.2025 g. 10:00 (XII termin).

 

elektroniczne ogłoszenie wyników postępowania rekrutacyjnego – ogłoszenie wyników następuje poprzez zamieszczenie informacji na internetowym koncie rekrutacyjnym kandydata: 21.07.2025 po g. 14:30 (II termin); 25.07.2025 po g. 14:30 (III termin); 31.07.2025 po g. 14:30 (IV termin); 06.08.2025 po g. 14:30 (V termin); 12.08.2025 po g. 14:30 (VI termin); 29.08.2025 po g. 14:30 (VII termin); 04.09.2025 po g. 14:30 (VIII termin); 10.09.2025 po g. 14:30 (IX termin); 17.09.2025 po g. 14:30 (X termin); 24.09.2025 po g. 14:30 (XI termin); 30.09.2025 po g. 14:30 (XII termin).

 

elektroniczne potwierdzenie podjęcia studiów w systemie e-Rekrut poprzez wygenerowanie i podpisanie elektroniczne formularza-ankiety osobowej (ze zdjęciem w kolorze), załączenia skanów wymaganych dokumentów oraz okazanie oryginału świadectwa dojrzałości – zawiadomienie o przyjęciu na studia/wpis na listę studentów21-24.07.2025 (II termin); 25-30.07.2025 (III termin); 31.07 – 05.08.2025 (IV termin); 06-11.08.2025 (V termin); 13-18.08.2025 (VI termin); 29.08-03.09.2025 (VII termin); 04-09.09.2025 (VIII termin); 10-16.09.2025 (IX termin); 17-23.09.2025 (X termin); 24-29.09.2025 (XI termin); 30.09. – 02.10.2025 (XII termin)

W przypadku braku potwierdzenia elektronicznego w serwisie e-Rekrut uznaje się, że kandydat rezygnuje z podjęcia studiów na danym kierunku i dokonuje się jego skreślenia z listy osób zakwalifikowanych.

 

nie później niż 14 dni od daty otrzymania elektronicznej informacji o wpisie na listę lub w terminie ustalonym indywidualnie – okazanie zaświadczenia lekarskiego (dotyczy kierunków z Wydziału Medycznego).

 

do 01.09.2025 

składanie dokumentów rekrutacyjnych wraz z okazaniem oryginałów dokumentów przez kandydatów cudzoziemców

 

Ważne: Dokumenty dla wizy studenckiej zostaną przygotowane i wysłane w ciągu tygodnia od chwili zawiadomienia o przyjęciu na studia i wniesienia opłaty za kształcenie (dotyczy studentów przyjętych na zasadach odpłatności)!

5.05–17.07.2025

rejestracja elektroniczna kandydatów w systemie e-Rekrut. Warunkiem rejestracji jest:

  • zatwierdzenie  wyboru kierunków (kandydat może wybrać maksymalnie 3 kierunki),
  • wniesienie opłaty rekrutacyjnej,
  • załączenie skanów wymaganych dokumentów.

5.05 – 17.07.2025

rozmowy kwalifikacyjne dla cudzoziemców sprawdzające znajomość języka polskiego lub angielskiego (po zarejestrowaniu się w systemie i wniesieniu przez kandydata opłaty rekrutacyjnej,  termin rozmowy uzgadniany jest indywidualnie za pośrednictwem Biura Rekrutacji).

 

18.07.2025

egzaminy przewidziane w zasadach rekrutacji – dotyczy kierunku Italianistyka (studia hybrydowe) – dla kandydatów z innych kierunków bez certyfikatu.

 

21.07.2025, po godz. 16.30

elektroniczne ogłoszenie wyników postępowania rekrutacyjnego.

Ogłoszenie wyników następuje poprzez: zamieszczenie informacji na internetowym koncie rekrutacyjnym kandydata.

 

21–31.07.2025

elektroniczne potwierdzenie podjęcia studiów w systemie e-Rekrut poprzez:

  • wygenerowanie i podpisanie elektroniczne formularza-ankiety osobowej (ze zdjęciem w kolorze),
  • załączenie skanów wymaganych dokumentów,
  • okazanie oryginału dyplomu wraz z suplementem.

zawiadomienie o przyjęciu na studia/wpis na listę studentów. W przypadku braku potwierdzenia elektronicznego w serwisie e-Rekrut uznaje się, że kandydat rezygnuje z podjęcia studiów na danym kierunku i dokonuje się jego skreślenia z listy osób zakwalifikowanych.

 

w ciągu 14 dni – od elektronicznego potwierdzenia podjęcia studiów kandydaci-cudzoziemcy przyjęci na zasadach odpłatności wnoszą opłatę za kształcenie na wskazane konto uczelni.

 

nie później niż 14 dni od daty otrzymania elektronicznej informacji o wpisie na listę lub w terminie ustalonym indywidualnie – okazanie zaświadczenia lekarskiego (dotyczy kierunków z Wydziału Medycznego).

 

do 01.09.2025

składanie dokumentów rekrutacyjnych wraz z okazaniem oryginałów dokumentów przez kandydatów-cudzoziemców.

 

WażneDokumenty dla wizy studenckiej zostaną przygotowane i wysłane w ciągu tygodnia od chwili zawiadomienia o przyjęciu na studia i wniesienia opłaty za kształcenie (dotyczy studentów przyjętych na zasadach odpłatności)!

5.05–22.09.2025

rejestracja elektroniczna kandydatów w systemie e-Rekrut – dotyczy kandydatów na kierunek Teologia kurs-A. Warunkiem rejestracji jest:

  • wybór i zatwierdzenie kierunku studiów z oferty (kandydat wybiera maksymalnie 1 kierunek),
  • załączenie skanów wymaganych dokumentów,
  • wniesienie opłaty rekrutacyjnej.

15.07–22.09.2025 lub do wyczerpania wolnych miejsc 

rejestracja elektroniczna kandydatów w systemie e-Rekrut (na kierunki, gdzie są wolne miejsca). Warunkiem rejestracji jest:

  • wybór i zatwierdzenie kierunku studiów z oferty (kandydat wybiera maksymalnie 1 kierunek),
  • załączenie skanów wymaganych dokumentów,
  • wniesienie opłaty rekrutacyjnej.

15.07–22.09.2025 

rozmowa kwalifikacyjna dla cudzoziemców sprawdzająca znajomość języka polskiego – poziom B2 (po zarejestrowaniu się w systemie i wniesieniu przez kandydata opłaty rekrutacyjnej, termin rozmowy uzgadniany jest indywidualnie za pośrednictwem Biura Rekrutacji KUL).

 

Indywidualnie – w ciągu 5 dni roboczych

elektroniczne ogłoszenie wyników postępowania rekrutacyjnego. Ogłoszenie wyników kwalifikacji następuje po zaksięgowaniu opłaty rekrutacyjnej i weryfikacji załączonych skanów dokumentów, a w przypadku osób z brakiem odpowiedniego dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego na poziomie B2 – po rozmowie kwalifikacyjnej, poprzez zamieszczenie informacji o wynikach rekrutacji na koncie rekrutacyjnym kandydata w systemie e-Rekrut w zakładce: Wybrane / Szczegóły oraz Komunikaty.

 

w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników kwalifikacji (w zakładce Wybrane / Szczegóły oraz Komunikaty)

elektroniczne potwierdzenie podjęcia studiów w systemie e-Rekrut poprzez:

  • wygenerowanie i podpisanie elektroniczne formularza-ankiety osobowej (ze zdjęciem w kolorze),
  • załączenie skanów wymaganych dokumentów,
  • okazanie oryginału świadectwa/dyplomu wraz z suplementem – zawiadomienie o przyjęciu na studia/wpis na listę studentów. W przypadku braku potwierdzenia elektronicznego w serwisie e-Rekrut uznaje się, że kandydat rezygnuje z podjęcia studiów na danym kierunku i dokonuje się jego skreślenia z listy osób zakwalifikowanych.

w ciągu 14 dni od daty elektronicznego potwierdzenia podjęcia studiów – wniesienie opłat za kształcenie – dotyczy kandydatów cudzoziemców podejmujących studia na zasadach odpłatności (termin płatności będzie wskazany na indywidualnym koncie kandydata w systemie e-Rekrut).

 

nie później niż 14 dni od daty otrzymania elektronicznej informacji o wpisie na listę lub w terminie ustalonym indywidualnie

okazanie zaświadczenia lekarskiego (dotyczy kierunków z Wydziału Medycznego.)

 

do 30.09.2025 składanie dokumentów rekrutacyjnych wraz z okazaniem oryginałów dokumentów przez kandydatów-cudzoziemców.

 

WażneDokumenty dla wizy studenckiej zostaną przygotowane i wysłane w ciągu tygodnia od chwili zawiadomienia o przyjęciu na studia i wniesienia opłaty za kształcenie (dotyczy studentów przyjętych na zasadach odpłatności)!

1–29.08.2025

elektroniczna rejestracja kandydatów

 

2–10.09.2025

pierwszy etap postępowania rekrutacyjnego

 

11.09.2025 

posiedzenie komisji konkursowej i określenie liczby kandydatów w poszczególnych dyscyplinach

 

12.09.2025

ogłoszenie wyników i dopuszczenie do drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego

 

15–18.09.2025 

drugi etap postępowania rekrutacyjnego

 

22.09.2025 

posiedzenie komisji konkursowej i ogłoszenie wyników rekrutacji

 

23–24.09.2025 

elektroniczne potwierdzenie przez kandydatów podjęcia kształcenia w szkole doktorskiej i złożenie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1 uchwały

 

25–26.09.2025 

przyjęcie kandydatów z listy rezerwowej, w przypadku zwolnienia miejsc

 

29.09.2025

potwierdzenie podjęcia kształcenia w szkole doktorskiej przez kandydatów z listy rezerwowej i złożenie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1 uchwały

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.