MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION
O STUDIACH:
Celem programu jest zapewnienie uczestnikom MBA: pracownikom, menedżerom i przedsiębiorcom – możliwości nabycia nowoczesnej wiedzy w zakresie:
- umiejętności stawiania i rozwiązywania zadań z zakresu strategii zarządzania firmą,
- rozumienia procesów finansowych w firmie, zgodnie z regułami nowoczesnych finansów oraz standardów rachunkowości,
- zapewnienia przejrzystości finansowej oraz właściwego nadzoru korporacyjnego w firmie,
- wzbogacania narzędzi zarządzania operacyjnego i analizy, z wykorzystaniem metod ilościowych, strategii zarządzania zasobami ludzkimi,
- zastosowania najnowocześniejszych technik i strategii marketingowych, dla wzbogacenia strategii marketingowej firmy.
Uczestnicy studiów MBA mają szansę podzielenia się wiedzą i doświadczeniem z pozostałymi uczestnikami – menadżerami innych przedsiębiorstw.
ADRESACI:
- absolwenci wszystkich kierunków studiów I, II stopnia i jednolitych magisterskich, zainteresowani poszerzaniem wiedzy i zdobyciem kompetencji wymaganych od kandydatów na członków organu nadzorczego spółek z udziałem Skarbu Państwa.
- studia podyplomowe w zakresie Master of Business Administration są przeznaczone dla osób zaangażowanych w zarządzanie. Z uwagi na fakt, iż zarządzanie może w ogólnym rozumieniu oznaczać sprawowanie kontroli nad ograniczonymi zasobami, czy to ludzkimi czy finansowymi, każdego rodzaju organizacja może odnieść korzyść posiadając w swych szeregach pracowników mogących poszczycić się dyplomem MBA.
Absolwent studiów podyplomowych MBA posiada najnowszą wiedzę z zakresu zarządzania złożonymi procesami logistycznymi oraz profesjonalne przygotowanie do pracy w jednostkach organizacyjnych.
Kandydaci muszą udokumentować co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- Zajęcia prowadzone są hybrydowo.
- Opłata za semestr: 3 800 zł (możliwe atrakcyjne raty).
- Liczba semestrów: 2
- Zajęcia prowadzone są w soboty i niedziele.

KIEROWNIK STUDIÓW
dr Artur Lis
- arturlis@kul.pl
Program
WYKŁADY:
- Networking
- Ekonomia menedżerska
- Prawo ochrony konkurencji i konsumentów
- Zarządzanie Kapitałem Ludzkim
- Negocjacje i mediacje w biznesie (Negotiations and mediations in Business)
- Prawo cywilne i handlowe
- Finanse przedsiębiorstwa (Financial Management)
- Administrowanie i zarządzanie bezpieczeństwem
- Komunikacja medialna
ĆWICZENIA:
- Networking
- Ekonomia menedżerska
- Prawo ochrony konkurencji i konsumentów
- Zarządzanie Kapitałem Ludzkim
- Coaching biznesowy (Business coaching)
- Projekt biznesowy
- Etyka biznesu i CSR
- Finanse przedsiębiorstwa (Financial Management)
Laboratorium:
- Finanse międzynarodowe
- Branding
Kadra dydaktyczna
dr hab. Filip Ciepły
mgr Marta Radziach
dr hab. Leszek Ćwikła
dr Mirosław Kopeć
dr hab. Dominik Tyrawa
mgr Władysław Szczepkowski
dr hab. Wojciech Gizicki
dr Artur Lis
dr hab. Marek Bielecki
mgr Przemysław Kutnyj
dr Dorota Tokarska
mgr Paweł Skoczowski, MBA
dr Małgorzata Torój
mgr Arkadiusz Opoń, MBA
dr Aneta Waszkiewicz
dr Dariusz Żak
mgr Rafał Podleśny
dr Marcin Nowak
Kompetencje
KOMPETENCJE SPECJALISTYCZNE:
- Słuchacz ma wiedzę umożliwiającą podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie strategicznym i operacyjnym.
- Potrafi identyfikować ryzyko związane z funkcjonowaniem organizacji w jej otoczeniu.
- Umie myśleć i działać strategicznie.
- Potrafi wykorzystywać znane narzędzia zarządcze kierując organizacją i zespołami w niej.
- Wykazuje potrzebę uzyskania dostępu do obiektywnych i pełnych danych przed podjęciem decyzji
- Potrafi świadomie zarządzać swoją karierą.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Słuchacz rozumie rolę przedsiębiorstwa w szerokim kontekście społecznym i jego wpływ na różnych interesariuszy.
- Rozumie procesy zachodzące we współczesnych organizacjach i ich otoczeniu.
- Potrafi zdobywać i gromadzić wiedzę z różnych źródeł, analizować informacje i wnioskować oraz stale poszerzać zdobytą wiedzę w procesie samokształcenia.
- Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie.
- Przejawia właściwą postawę etyczną.
KOMPETENCJE W ZAKRESIE KOMUNIKACJI:
- Potrafi zarządzać i współpracować z ludźmi w organizacji i poza nią.
- Zna uwarunkowania związane z prowadzeniem działalności biznesowej w środowisku międzynarodowym.
- Potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role.
- Aktywnie broni własnych poglądów.
Opłaty
Opłata za semestr: 3 800 zł | Ilość semestrów: 2
Limit miejsc: 20
Istnieje możliwość płatności w ratach – max. 3 raty za każdy semestr.
Opłatę za semestr lub pierwszą ratę należy uiścić w ciągu 7 dni od zakończenia rekrutacji.
Sekretariat studiów
- +48 81 445 39 96
- +48 502 681 994
- centrumsp@kul.pl