ZAREJESTRUJ SIĘ
CEL STUDIÓW:
Celem studiów jest wykształcenie świadomego i kompetentnego sukcesora, który będzie zarządzać przedsiębiorstwem rodzinnym w sposób umożliwiający jego przetrwanie i rozwój w zmieniającym się otoczeniu, również międzynarodowym.
ADRESACI:
- absolwenci studiów wyższych (I, II stopnia lub jednolitych magisterskich)
- osoby, które już zarządzają firmą rodzinną, jak i kandydaci na następców.
- Analiza ekonomiczno-finansowa
- Zachowania organizacyjne
- Rachunkowość finansowa
- Prawo obrotu gospodarczego
- Podstawy marketingu
- Zarządzanie strategiczne
- Kultura organizacyjna
- Negocjacje w biznesie
- Techniki wystąpień publicznych
- Budowanie zespołów
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Metody Statystyczne w Biznesie
- Symulacja biznesowa (MARKETPLACE)
dr Piotr Mamcarz, MBA
Jestem pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Katedrze Psychologii Emocji i Motywacji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Od 15 lat realizuję praktykę psychologiczną ukierunkowaną na wsparcie osób w kryzysie. Mam duże doświadczenie w realizacji projektów biznesowych oraz prowadzeniu szkoleń dla podmiotów zewnętrznych. W wolnych chwilach czytam książki, podróżuję oraz tworzę muzykę.
Dorobek: LINK
Krzysztof Wiater
Maciej Wiśniewski
Małgorzata Torój
Paweł Fortuna
Krzysztof Jurek
Bartosz Jóźwik
Maria Kukurba
Marian Kapuściński
KOMPETENCJE SPECJALISTYCZNE:
- Posiada wiedzę umożliwiającą̨ zrozumienie istoty, mechanizmów, procesów i uwarunkowań ́ funkcjonowania współczesnych firm rodzinnych,
- Posiada podstawową wiedzę na temat trendów rozwojowych funkcji personalnej, zna istotę̨, cele i instrumenty zarzadzania zasobami pracy, zna i rozumie wpływ procesów społeczno- gospodarczych zachodzących w przedsiębiorstwie i jego otoczeniu
- Posiada podstawową wiedzę z zakresu źródeł motywacji do pracy jednostek, grup i zespołów także rodzinnych i dokonuje jej diagnozy
- Zna ogólne zasady prawne tworzenia i rozwoju różnorodnych form organizacyjno – prawnych
- Ma pogłębioną̨ wiedzę z zakresu ekonomii, finansów i zarzadzania.
- Zna i rozumie relacje pomiędzy firmą, jej klientami i innymi uczestnikami rynku oraz wewnątrzorganizacyjne uwarunkowania wdrażania koncepcji marketingu relacji
- Zna i rozumie procesy zarzadzania finansami oraz źródła finansowania, wzajemne zależności i długofalowe konsekwencje
- Rozumie relacje wewnętrznych i zewnętrznych instytucji z podmiotami w globalizującym się̨ otoczeniu oraz wzajemne powiazania procesów zarządzania i wdrażania zmian
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Potrafi pracować w zespole i tworzyć grupy zadaniowe
- Potrafi przygotować organizację do zmiany oraz przeprowadzić ją przez proces zmian dostosowując narzędzia adekwatne do warunków zewnętrznych
- Posiada umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań konkretnego problemu z zakresu relacji społecznych i wdrażania proponowanych rozwiązań
- Posiada umiejętność przygotowania prezentacji i autoprezentacji oraz przeprowadzenie jej efektywnie niezależnie od grupy odbiorców
KOMPETENCJE W ZAKRESIE KOMINIKACJI:
- Posiada kompetencje w zakresie twórczego udziału w projektach zespołowych
- Posiada kompetencje w zakresie ciągłego rozwijania swej wiedzy i umiejętności menedżerskich oraz inspirowania do tego innych
- Posiada umiejętność wykorzystywania zdobytej wiedzy w zakresie zarządzania wiedzą, w różnych zakresach i formach, rozszerzoną o krytyczną analizę skuteczności i przydatności tej wiedzy
- Posiada kompetencje w zakresie tworzenia pozytywnego klimatu organizacyjnego
INNE:
- Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny
- Potrafi dokonać obiektywnej oceny zasobów zewnętrznych i wewnętrznych
- Potrafi świadomie zarządzać swoją karierą.
- Posiada kompetencje przywódcze
Opłata za semestr: 2199 zł | Ilość semestrów: 2
Limit miejsc: 20
Istnieje możliwość płatności w ratach – max. 3 raty za każdy semestr.
Opłatę za semestr lub pierwszą ratę należy uiścić w ciągu 7 dni od zakończenia rekrutacji.
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest spełnienie łącznie warunków:
1. ukończenie studiów wyższych: I stopnia, II stopnia lub studiów jednolitych magisterskich; w przypadku studentów V roku zaświadczenie o zaliczeniu IV roku studiów i zdobytych punktach ECTS
2. zarejestrowanie się w systemie rekrutacyjnym -> Zarejestruj się (decyduje kolejność zgłoszeń)
3. Osoby muszą udokumentować ukończenie studiów wyższych oraz doświadczenie w pracy zawodowej (w obszarze biznesu).