CEL STUDIÓW:
Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji osób wchodzących na rynek, a także osób aktywnych zawodowo o tematykę związaną ze strategicznymi działaniami marketingowymi, wzbogaconymi o narzędzia i strategie wykorzystania AI.
ADRESACI:
Absolwenci wszystkich kieruków studiów wyższych zainteresowani działaniami marketingowymi i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w tych działaniach
Wykłady:
Piotr Lewandowski – KUL – ekspert PR, marketingu i AI
Małgorzata Kamińska – ekspertka komunikacji wizualnej i budowania marek
Agnieszka Szymuś – ekspertka prawa prasowego, prawa autorskiego
Paweł Fil – specjalista z zakresu tworzenia stron internetowych, brandingu
Mirek Urban – ekspert w dziedzinie storytellingu i wykorzystania archetypów marki
Tomasz Żmudzki – Onet.pl – ekspert branży reklamowej
Ewa Ściślicka – specjalista strategii email marketignowej
Jan Raczyński – ekspert z zakresu rozwoju startupów, mentor biznesowy
Krzysztof Jurek – KUL – specjalista z zakresu analizy statystycznej
Weronika Zych – ekspertka komunikacji wizualnej, influencerka
Rafał Pop – ekspert realizacji komunikacji firmowej
KOMPETENCJE SPECJALISTYCZNE:
Absolwent w sposób swobodny porusza się obszarze strategicznych działań z zakresu brandingu i marketingu. We właściwy sposób wykorzystuje połączenie działań opartych o sprawdzone, a także nowoczesne techniki. Płynnie w tym celu wykorzystuje liczne narzędzia, a także sztuczną inteligencję.
Opłata za semestr: 2 500 zł | Ilość semestrów: 2
Limit miejsc: 20
Istnieje możliwość płatności w ratach – max. 3 raty za każdy semestr.
Opłatę za semestr lub pierwszą ratę należy uiścić w ciągu 7 dni od zakończenia rekrutacji.
KIEROWNIK STUDIÓW
mgr Piotr Lewandowski
piotr.lewandowski@kul.pl
SEKRETARIAT STUDIÓW
+48 81 445 39 96
+48 81 445 39 98
+48 502 682 041
Zasady rekrutacjiZapisz się/zarejestruj