KUL Logo

(PL)  

(PL) Executive MBA

Вибачте цей текст доступний тільки в “польська”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

ZAREJESTRUJ SIĘ

 


CEL STUDIÓW:

Celem studiów jest stworzenie kreatywnej przestrzeni, w której Słuchacze będą mogli doskonalić swoje umiejętności i wiedzę. Kluczowym elementem programu jest rozwój kompetencji w zakresie m.in. budowania zespołów, autoprezentacji, zarządzenie sobą w czasie, negocjacji, przywództwa, komunikacji, zarządzania ryzykiem, design thinking, coachingu i mentoringu. Absolwenci będą przygotowani do budowania i realizacji strategii firmy w perspektywie międzynarodowej. Postawione cele będzie realizowane w nurcie pragmatyzmu poprzez m.in. symulacje biznesowe, studium przypadku, fora dyskusyjne, superwizje i warsztaty.

ADRESACI:

Osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia oraz:

  • co najmniej 5 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla
    lub/i
  • będący właścicielami średnich i dużych firm prywatnych (co najmniej 5 lat)

Czas trwania: 2 semestry, realizowane w ciągu 1 roku
Zajęcia będą odbywać się średnio 2 razy w miesiącu
Podstawa zaliczenia: kończą się projektem menadżerskim wraz z częścią egzaminacyjną
Zajęcia odbywają się w formie stacjonarnej, jednakże w wyjątkowych sytuacjach zajęcia będą realizowane w formie online (Blended learning)

dr Piotr Mamcarz, MBA 

Jestem pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Katedrze Psychologii Emocji i Motywacji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Od 15 lat realizuję praktykę psychologiczną ukierunkowaną na wsparcie osób w kryzysie. Mam duże doświadczenie w realizacji projektów biznesowych oraz prowadzeniu szkoleń dla podmiotów zewnętrznych. W wolnych chwilach czytam książki, podróżuję oraz tworzę muzykę.

Dorobek: LINK 

 

 

 

Maciej Wiśniewski – konsultant, coach, mentor i trener biznesu pracujący z menedżerami, z firmami i zespołami, wspomagając ich w osiąganiu efektywności dzięki najlepszym i sprawdzonym praktykom zarządczym i przywódczym. Praktyk biznesu z 20-letnim doświadczeniem jako menedżer i konsultant w obszarze zarzadzania biznesem, projektami, zmianą i komunikacją. Od 2001 roku partner i członek zarządów czołowych firm konsultingowych (Andersen Business Consulting, Deloitte). Zarządzał polskimi i międzynarodowymi firmami świadczącymi usługi profesjonalne i technologiczne (S&T, Fujitsu). Współprowadzi Akademię Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Absolwent MBA Uniwersytetu w Chicago i IESE Business School. Od 2009 roku, równolegle do swojej pracy zarządczej, zaczął specjalizować się̨ we wspieraniu członków kadr zarządczych oraz przedsiębiorców w obszarach: przywództwa, zarzadzania, skutecznej komunikacji, organizacji i rozwoju biznesu. W tym zakresie ukończył Leadership Development Program w IMD w Lozannie, Szwajcaria oraz Podyplomowe Studium Coachingu przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Należy do The John Maxwell Team – inicjował działanie organizacji w Polsce. Maciej jako certyfikowany trener posiada doświadczenie i uprawnienie w zakresie praktycznego stosowania metodologii MBTI®. Pracuje wykorzystując Racjonalną Terapię Zachowania (RTZ). Ukończył szkolenia z certyfikacją w zakresie RTZ w Polskim Stowarzyszeniu Psychologii Behawioralnej. Stosuje adaptację RTZ do potrzeb, warunków i realiów pracy w środowisku biznesu.

 

Paweł Fortuna – psycholog, i trener biznesu. Adiunkt w Katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Uniwersytecie SWPS. Badacz procesów obrony przed manipulacją i uczenia się na błędach, aktualnie koncentruje się na zagadnieniach recepcji sztucznej inteligencji oraz cyberpsychologii pozytywnej. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek, trzykrotnym laureatem Nagrody Teofrasta za najlepszą książkę psychologiczną (m.in. „Pozytywna psychologia porażki”, GWP) oraz czterokrotnym laureatem nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu (m.in. „Metafory i analogie w szkoleniach”, GWP). Współredaktor pierwszego w Polsce podręcznika akademickiego „Psychologia biznesu” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020). Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor (największy hit: „Dziewczyna szamana”, 5 Fryderyków). Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Ostatnia książka: „Optimum. Idea pozytywnej cyberpsychologii” (2021, Wydawnictwo Naukowe PWN) otrzymała główną nagrodę w konkursie „POZYTYW 2022” Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej.

 

 

Marian Kapuściński – prywatnie przede wszystkim mąż i ojciec trzech synów. Zawodowo praktyk. Prezes i główny udziałowiec iSpace Simulation s. z o.o. wyłącznego dystrybutora platformy symulacji biznesowych Marketplace na terenie Polski. Obecnie to ponad 35 symulacji biznesowych Marketplace Live, dostoswanych do szerokiego grona odbiorców (począwszy od szkół średnich i osób bezrobotnych, po studia MBA i najwyższą kadrę menedżerską).  Od ponad 23 lat zajmujący się zawodowo symulacjami biznesowymi. Jako pierwszy w Polsce prowadził szkolenia oraz zajęcia dydaktyczne w oparciu o webowe symulacje biznesowe, przez wiele lat będące jedynym tego typu rozwiązaniem na polskim rynku. Światowa premiera webowych symulacji biznesowych odbyła się już z styczniu 2001 roku, w Krakowie. Organizuje i prowadzi szkolenia biznesowe dla firm, oraz szkolenia dla przyszłych instruktorów Marketplace. Współpracuje z kilkudziesięcioma uczelniami wyższymi oraz szkołami ponadpodstawowymi w Polsce, w zakresie zajęć dydaktycznych w oparciu o symulacje biznesowe. Prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach MBA z wykorzystaniem symulacji biznesowych Marketplace. Wieloletni organizator konkursów międzyuczelnianych opartych na symulacjach biznesowych. Nadzorował tłumaczenie dziesięciu wersji symulacji Web Marketplace i Marketplace Live na język polski. Jako pierwszy prowadził zajęcia dydaktyczne łączące symulacje biznesowe z praktycznymi elementami biznesowymi (np. rekrutacja pracowników, przygotowanie spotów reklamowych itp.). Jego autorskie rozwiązanie zostało dostrzeżone i docenione przez prof. Ernesta Cadotte, twórcę symulacji Marketplace. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia biznesowe i zajęcia dydaktyczne w formie stacjonarnej, ale także hybrydowej (mieszanej), oraz w pełni zdalnej. Jego wyjątkowe doświadczenie w tym zakresie było wykorzystane podczas pandemii Covid 19 na licznych uczelniach w Polsce.

Małgorzata Torój – psycholog biznesu, coach i trener. Certyfikowany coach ICF na poziomie Professional Certified Coach (PCC), Erickson Certified Professional Coach (ECPC). Certyfikowany trener FRIS®. Ukończyła kurs logoterapii International Association of Logotherapy and Existential Analysis at the Victor Frankl Institute Vienna and Institute of Biofeedback and Noo- psychosomatic, Kurs Podstawowy Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR I) oraz Szkołę Coachingu Zespołowego i Grupowego NOVO. Ponadto jest Superwizorem Coachingu. Posiada 18 letnie doświadczenie w opracowywaniu i prowadzeniu szkoleń i projektów konsultingowych oraz ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie coachingu (głównie coaching menedżerski na poziomie Executive). Łącznie przeprowadziła ponad 1000 godzin coachingu. Jej odbiorcami są menedżerowie kierujący takimi obszarami/departamentami jak: logistyka, produkcja, serwis techniczny, zarządzanie projektami, HR, dział sprzedaży. Praca dotyczyła obszarów m. in.: efektywnego zarządzania (w tym proces delegowania), wzrostu świadomości i kreowania własnego stylu przywódczego, efektywnej komunikacji, autoprezentacji, rozwoju podstawowych umiejętności menedżerskich, rozwiązywania konfliktów, inteligencji emocjonalnej, asertywności, ocen pracowniczych. Pracuje z osobami z różnych obszarów zawodowych (od biznesowych po urzędników) oraz zatrudnionymi na wszystkich szczeblach hierarchii organizacyjnej. Na co dzień specjalizuje się w szkoleniach miękkich i projektach HR z obszarów umiejętności menedżerskich, autoprezentacji, komunikacji, budowania zespołu, asertywności, rozwiązywania konfliktów, diagnozy kompetencyjnej. Często zapraszana jest do projektów konsultingowych dotyczących diagnozy sytuacji problemowych w Organizacji lub oceny kompetencji osób, poprawy relacji w organizacji, klimatu organizacyjnego czy rozwiązywania konfliktów.

Piotr Rubaj – praktyk biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w spółkach kapitałowych – Bio-Farm sp. z o.o., (dyrektor handlowy, vice prezes, prezes) BioMaxima S.A (członek rady nadzorczej, dyrektor handlowy, vice prezes), Cormay PZ (Business Development Manager). Absolwent UMCS na kierunku biotechnologia. Absolwent SGH na kierunku Organizacja i Ekonomika Handlu Zagranicznego. Doktor nauk ekonomicznych, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, specjalizacja stosunki międzynarodowe. Uczestnik programu MNISW „Masters of Didactics” – Universytet Ghent, Belgia 2019. Stypendysta TP KUL – (kwerenda naukowa London School of Economics) 2013. Wykładowca – Vives University, Belgia 2019,2021. Uczestnik programu programu Erasmus Plus – University of Massachusetts, Boston, USA 2021; Uczestnik program Erasmus Plus – University of Ljubljana 2019.

 

 

 

Piotr Mamcarz – adiunkt w Katedrze Psychologii Emocji i Motywacji KUL. Absolwent polsko-amerykańskich podyplomowych studiów Master of Business Administration oraz studiów w zakresie: analiz statystycznych; psychoterapii; zarządzania zasobami ludzkimi; psychologii transportu; pedagogiki. Certyfikowany coach i trener kompetencji miękkich (ponad 2000 godzin zrealizowanych szkoleń). Stypendysta programu Top 500 Innovators i absolwent studiów z komercjalizacji i zarządzania na Stanford University. Wizytujący profesor na Rice University w Houston (USA). Odbywał staże badawczo-naukowe m.in. w Fraunhofer (Niemcy), Max-Planck Institute (Niemcy) oraz IBM Thomas J. Watson Research Center (USA), University of Massachusetts (USA). Kierownik projektów B+R w obszarze grywalizacji i gammifikacji. Kierownik studiów podyplomowych w zakresie Master of Business Administration, psychologii transportu i psychoonkologii. Posiada dwunastoletnie doświadczenie psychoterapeutyczne i diagnostyczne. Publikuje interdyscyplinarne prace naukowe na styku psychologii i medycyny, mechaniki, ekonomii, zarządzania i informatyki.

 

 

Mariusz Sagan – dyrektor Wydziału Strategii i Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Lublin, pełnomocnik Prezydenta ds. specjalnej strefy ekonomicznej. Współtwórca „Strategii Lublin 2020” wytyczającej kierunki rozwoju największego miasta w Polsce Wschodniej. Inicjator programu Study in Lublin, Lubelska Wyżyna IT oraz Wyżyna Motoryzacyjna i Maszynowa (wraz z innymi ekosystemami Wyżyn w Lublinie) oraz Klastra Lubelska Medycyna i Klastra Life Science (wszystkie inicjatywy w Lublinie) Ekspert i praktyk w zakresie rozwoju przedsiębiorczości, marketingu oraz zarządzania strategicznego, w tym strategii miast i inwestycji zagranicznych. Równolegle pracuje od 2009 roku w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie. Autor i współautor ponad 100 publikacji z zakresu rozwoju regionalnego i rozwoju miast, biznesu międzynarodowego oraz zarządzania przedsiębiorstwem, w tym licznych artykułów w renomowanych czasopismach amerykańskich i brytyjskich (m.in. Cross Cultural Management, Managing Service Quality, Marketing Education Review, Chinese Management Studies). Wyniki swoich prac prezentował podczas konferencji i wykładów w kilkudziesięciu krajach świata (Chiny, USA, Rosja, Ukraina, Słowenia, Gruzja, Portugalia itp.). W latach 2014-2016 członek Global Advisory Board w Center for Leadership and Management na amerykańskim Uniwersytecie Rutgersa.Posiada liczne związki z praktyką gospodarczą i instytucjami publicznymi, dla których realizował ekspertyzy, szkolenia (m.in. dla Merów i wysokich urzędników ukraińskich, mołdawskich i mongolskich miast) oraz warsztaty. Współtwórca i wykonawca Strategii “Lublin 2020” oraz “Lublin 2030”.

Piotr Bolibok – absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Adiunkt w Katedrze Polityki Gospodarczej i Bankowości Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Ekspert z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej, analizy ryzyka kredytowego i oceny projektów inwestycyjnych. Jego zainteresowania naukowe skupiają się wokół problematyki bankowości, finansów przedsiębiorstw i gospodarstw domowych oraz makroekonomii. Autor lub współautor ponad 50 recenzowanych publikacji naukowych. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Lublinie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w audycie finansowym, rachunkowości, bankowości korporacyjnej oraz opracowywaniu biznesplanów i studiów wykonalności projektów inwestycyjnych. W latach 2019-2020 Pełnomocnik Rektora KUL ds. finansów.

 

 

 

Artur Fiks – doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie ekonomia. Absolwent Almamer Szkoły Wyższej w Warszawie. W 2010 roku obronił rozprawę doktorską pt. „Ocena pozycji konkurencyjnej spółek notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w latach 2000-2007” w Instytucie Finansów w Akademii Finansów w Warszawie. Pracę naukowo-dydaktyczną rozpoczął w roku 2001 w Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji. Swoje 20-letnie doświadczenie dydaktyczne zdobywał w kilku warszawskich uczelniach publicznych oraz niepublicznych. Doświadczenie to jest dodatkowo wsparte dyplomem Studium Pedagogicznego w Centrum Pedagogicznym przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i dyplomem studiów podyplomowych w Instytucie Finansów Akademii Finansów w Warszawie na specjalności „Metodologia badań naukowych w ekonomii”. Poza pracą dydaktyczną ma on również bogate doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w uczelniach wyższych. Brał również udział w kilku projektach mających na celu zbliżenie nauki i biznesu. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się w obszarze funkcjonowania przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej. Szczególnie interesują go problemy związane z szeroko pojętą analizą oraz zarządzaniem finansami przedsiębiorstwa, jak również problem konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw, zarówno w sektorze MSP, jak i dużych spółek notowanych na GPW w Warszawie.

Aneta Waszkiewicz

Andżelika Klimkowska

Mirosław Urbanek

Bartosz Jóźwik

Absolwenci studiów podyplomowych Executive MBA spełniają kryterium wykształcenia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2018, poz. 1182).

Opłata za semestr: 4000 zł | Ilość semestrów: 2

Limit miejsc: 20

Istnieje możliwość płatności w ratach – max. 3 raty za każdy semestr.

Opłatę za semestr lub pierwszą ratę należy uiścić w ciągu 7 dni od zakończenia rekrutacji.

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest spełnienie łącznie warunków:

1. ukończenie studiów wyższych: I stopnia, II stopnia lub studiów jednolitych magisterskich; w przypadku studentów V roku zaświadczenie o zaliczeniu IV roku studiów i zdobytych punktach ECTS

2. zarejestrowanie się w systemie rekrutacyjnym -> Zarejestruj się (decyduje kolejność zgłoszeń)

3. Osoby muszą udokumentować ukończenie studiów wyższych oraz doświadczenie w pracy zawodowej (w obszarze biznesu).

ZASADY REKRUTACJI