KUL Logo

(PL)  

(PL) Uwaga Kandydaci- rejestracja na studia I stopnia trwa tylko do 25 IX, na studia II stopnia do 28 IX 2018

Вибачте цей текст доступний тільки в “польська”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

PROCEDURA PRZYJĘCIA KANDYDATA NA STUDIA W NABORZE WOLNYM

 

  • KROK 1. Rejestracja w systemie elektronicznym – wybór tylko jednego kierunku
  • KROK 2. Wniesienie opłaty rekrutacyjnej
  • KROK 3. Złożenie dokumentów w Biurze Rekrutacyjnym

Wymagane dokumenty:

a) kwestionariusz zgłoszeniowy wydrukowany po zarejestrowaniu na stronie http://rekrut.kul.lublin.pl,

b) kserokopia świadectwa dojrzałości,

c) dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej.

Dokumenty rejestracyjne można złożyć osobiście w Biurze Rekrutacji KUL CN-004 lub zeskanować i przesłać mailem na adres: rekrutacja@kul.pl

Jeśli na kierunku są wolne miejsca, po złożeniu w/w dokumentów kandydat zostaje zakwalifikowany na studia.

  • KROK 4. Oczekiwanie na decyzję

Informacja o zakwalifikowaniu jest zamieszczana na internetowym koncie rekrutacyjnym w szczegółach wybranego kierunku. Można się jej spodziewać w ciągu 2 godzin od momentu przyjęcia dokumentów w biurze rekrutacji.

  • KROK 5. Potwierdzenie podjęcia studiów i złożenie dokumentów w dziekanacie

Od tego momentu kandydat ma 3 dni robocze na potwierdzenie podjęcia studiów, tzn.:

Kandydat jest zobowiązany do złożenia w dziekanacie Wydziału kompletu wymaganych dokumentów, w terminie 3 dni od ogłoszenia wyniku postępowania kwalifikacyjnego, pod rygorem skreślenia z listy zakwalifikowanych.

 

Kandydaci, którzy zgłoszą się osobiście z kompletem dokumentów wymienionych w kroku 3, będą mogli w tym samym dniu otrzymać decyzję i potwierdzić podjęcie studiów w dziekanacie.