KUL Logo

Autoprezentacja | Kreowanie wizerunku | Budowanie marki

ZAREJESTRUJ SIĘ

CEL STUDIÓW:

  • przygotowanie absolwenta do pracy w szeroko pojętym sektorze medialnym: agencje PR, komórki PR struktur administracyjnych, instytucje samorządów lokalnych, działy komunikacji, promocji i reklamy w jednostkach samorządowych i urzędach, biura rzecznika prasowego, biura poselskie i sztaby wyborcze, organizacje non-profit, agencje/instytucje/firmy doradcze ds. mediów, konsultanci ds. mediów w instytucjach politycznych i biznesowych itp.
  • wszechstronne przygotowanie do interpretowania zjawisk społecznych, politycznych i kulturowych oraz na świadome i kreatywne uczestniczenie w ich powstawaniu.

ADRESACI:

  • absolwenci studiów wyższych (I, II stopnia lub jednolitych magisterskich), zainteresowani tematyką PR, kreowania wizerunku, reklamy i budowania marki
  • studenci V roku studiów jednolitych magisterskich.

WYKŁADY:

  • Etykieta i grzeczność komunikacyjna
  • Prawne aspekty komunikacji społecznej

ĆWICZENIA:

  • Ewaluacja działań wizerunkowych
  • Opinia publiczna -wywieranie wpływu, kształtowanie i sondaże
  • Reklama-strategia komunikatu perswazyjnego
  • Negocjacje i mediacje
  • Fundraising na rzecz promocji i kreowania wizerunku
  • Poprawność językowa w wypowiedziach medialnych

WARSZTATY:

  • Sztuka retoryki w mediach
  • Akcja oratorska w mediach
  • Kreowanie wizerunku osób i firm w Internecie
  • Kreowanie wizerunku osób i firm w radiu
  • Kreowanie wizerunku osób i firm w telewizji
  • Kreowanie wizerunku osób i firm w prasie
  • Psychologiczne uwarunkowania komunikacji niewerbalnej
  • Autoprezentacja- sztuka zarządzania czasem
  • Warsztat rzecznika prasowego

KONWERSATORIUM:

  • Strategia PR

 

KOMPETENCJE SPECJALISTYCZNE:

  • umiejętność dbania o wizerunek osoby lub instytucji, czy firmy tak, aby jej obraz w mediach był jak najbardziej korzystny
  • wiedza i umiejętności praktycznie zastosowania nowych technologii PR
  • praktyka w podejmowaniu działań dziennikarsko – medialnych
  • umiejętność wykorzystywania w swojej pracy sprzętu technologicznego, niezbędnego w środowisku medialnym.

KOMPETENCJE W ZAKRESIE KOMUNIKACJI:

  • umiejętność formułowania poprawnych językowo, a zarazem atrakcyjnych dla odbiorcy wypowiedzi
  • posiadanie podstawowej wiedzę z zakresu komunikacji społecznej i interpersonalnej – umiejętność wykorzystywania w swojej działalności zawodowej specyfiki komunikacji werbalnej i pozawerbalnej (body language)
  • znajomość kryteriów postępowania (tj. budowa i realizacja komunikatów dla mediów), obowiązujących w sferze komunikacji społecznej i określonych prawem, tradycją i etyką dziennikarską.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

  • umiejętność tworzenia przekazów informujących i kształtujących opinię publiczną
  • rozumienie specyfiki działań opiniotwórczych i kulturoznawczych
  • zdobycie ukształtowanej wrażliwości estetycznej
  • poznanie zasad etyki dziennikarskiej, gwarantujących zachowanie standardów moralnych podczas wykonywania zadań zawodowych.

 

Opłata za semestr: 1600 zł | Ilość semestrów: 2

Istnieje możliwość płatności w ratach – max. 3 raty za każdy semestr. Stosowne podanie należy złożyć na pierwszym zjeździe.

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest spełnienie łącznie warunków:

1. ukończenie studiów wyższych: I stopnia, II stopnia lub studiów jednolitych magisterskich; w przypadku studentów V roku zaświadczenie o zaliczeniu IV roku studiów i zdobytych punktach ECTS

2. zarejestrowanie się w systemie rekrutacyjnym -> Zarejestruj się

3. złożenie kompletu dokumentów w formie papierowej (decyduje kolejność zgłoszeń).
ZASADY REKRUTACJI