KUL Logo

(PL)  

(PL) Wolne miejsca na studia – rejestracja od 20 lipca do wyczerpania miejsc

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

PROCEDURA PRZYJĘCIA KANDYDATA NA STUDIA W NABORZE WOLNYM

 

  • KROK 1. Rejestracja w systemie elektronicznym – wybór tylko jednego kierunku
  • KROK 2. Wniesienie opłaty rekrutacyjnej
  • KROK 3. Złożenie dokumentów w Biurze Rekrutacyjnym

Wymagane dokumenty:

a) kwestionariusz zgłoszeniowy wydrukowany po zarejestrowaniu na stronie http://rekrut.kul.lublin.pl,

b) kserokopia świadectwa dojrzałości,

c) dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej.

Dokumenty rejestracyjne można złożyć osobiście w Biurze Rekrutacji KUL CN-004 lub zeskanować i przesłać mailem na adres: rekrutacja@kul.pl

Jeśli na kierunku są wolne miejsca, po złożeniu w/w dokumentów kandydat zostaje zakwalifikowany na studia.

  • KROK 4. Oczekiwanie na decyzję

Informacja o zakwalifikowaniu jest zamieszczana na internetowym koncie rekrutacyjnym w szczegółach wybranego kierunku. Można się jej spodziewać w ciągu 2 godzin od momentu przyjęcia dokumentów w biurze rekrutacji.

  • KROK 5. Potwierdzenie podjęcia studiów i złożenie dokumentów w dziekanacie

Od tego momentu kandydat ma 3 dni robocze na potwierdzenie podjęcia studiów, tzn.:

Kandydat jest zobowiązany do złożenia w dziekanacie Wydziału kompletu wymaganych dokumentów, w terminie 3 dni od ogłoszenia wyniku postępowania kwalifikacyjnego, pod rygorem skreślenia z listy zakwalifikowanych.

 

Kandydaci, którzy zgłoszą się osobiście z kompletem dokumentów wymienionych w kroku 3, będą mogli w tym samym dniu otrzymać decyzję i potwierdzić podjęcie studiów w dziekanacie.